Andorra Telecom posa en marxa un projecte per reduir les incidències després de les crítiques
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Telecom posarà en marxa, aquest mes, un projecte per reduir "dràsticament" les incidències. És una de les accions per fer front als mals resultats de l'Observatori del CRES, que apunta que l'empresa és el segon servei públic que genera més insatisfacció entre els clients.
Els resultats de l´Observatori del CRES preocupen Andorra Telecom. Per aquest motiu, ja té previstes actuacions per millorar el servei. Una de les més imminents pretén reduir les incidències. El director de la parapública, Jordi Nadal, ha explicat que el projecte arrancarà aquest mateix mes amb l'esperança d'acabar amb elles dràsticament.
La companyia també reconeix que és normal que hi hagi crítiques dels usuaris amb l'apagada del coure, però defensa que és un projecte de país.
Un aspecte que també vol millorar és l'oferta de canals francesos. Alguns d'ells no poden emetre al Principat perquè no tenen els drets, ha explicat Nadal, però es buscaran altres opcions.
On sí destaca Andorra Telecom és en seguretat. Després d´un pla iniciat fa deu anys, ara ha rebut un certificat AENOR, l´Associació Espanyola de Normalització i Certificació.
La directora de l'ens a Catalunya, Eva Subirà, ha explicat que la decisió ha sigut voluntària per part de la parpública, que es posiciona al primer nivell internacional en aquest àmbit.
És un certificat que Andorra Telecom ha rebut durant la cloenda del Fòrum Empresa.
Informa: Anna Lladó Imatges: Jordi Seabra