Budzaku defensa l'ús de l'anglès en les campanyes de promoció

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, defensa que criticar les campanyes turístiques en anglès és fer-se mal perquè ajuden a promocionar Andorra a l'estranger. De fet, ha justificat que una cosa és promoure el català i una altra atreure turistes internacionals i operadors turístics.

"S'han de dividir les coses honestament, perquè ens estem fent mal a nosaltres mateixos. Nosaltres no fem campanyes en anglès per caprici. Ho fem perquè considerem que les persones que gasten milions fora han d'entendre el que tenim. I considerem que si parlem només en català no s'entendrà el que tenim, que és la nostra obligació."

Betim Budzaku, director general Andorra Turisme

Informa: Pere Moliné

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.