Els clients de BPA celebren la nota del FinCEN però reclamen terminis per recuperar els dipòsits

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Manuel Bustelo, portaveu dels clients afectats de BPA, ha assegurat que és la nota emesa pel FinCEN és una bona notícia, però que el més important per ells és recuperar els dipòsits al banc intervingut. Afirma que aquest és el seu objectiu prioritari.

El portaveu dels clients afectats de BPA Manuel ha valorat aquest mateix vespre l'anunci per part del Govern de la publicació d'una nova nota del FinCEN en què què l'organisme avala el procés seguit per les autoritats andorranes en l'afer BPA. Bustelo ha declarat que "no podem interpretar que aquesta informació que s'ha donat avui compleixi el nostre objectiu. Nosaltres seguim amb el nostres estalvis retinguts per part del banc. En la compareixença d'avui no s'han especificat terminis. "

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.