L'oposició demana que Andorra Telecom indemnitzi els usuaris afectats per l'avaria a internet

Els grups de l'oposició volen que Andorra Telecom indemnitzi els clients per les avaries en el servei d'internet d'aquest dilluns.

Els liberals qualifiquen la caiguda del servei d'inadmissible en un país que es vol posicionar com a Smart Country. Per això han presentat a sindicatura una bateria de preguntes. Es vol saber si es prendran mesures perquè es proposin alternatives quan caigui internet. També si hi ha un pla de contingència per a aquestes avaries i si hi ha previstes indemnitzacions a les empreses afectades pels talls del servei. En el mateix sentit, es demanda a l'executiu per hipotètiques compensacions als particulars.

Qui també critica Andorra Telecom pel tall d'internet és SDP. El partit considera que la compensació als clients ja hauria de ser automàtica i que l'incident evidencia que l'empresa no té una estratègia clara i s'oblida del servei als clients. Afirma, a més, que l'incident posa de manifest en quin estat es troba l'empresa. "L'empresa s'ha difuminat en diversos projectes, oblidant-se del seu nucli dur del negoci", ha lamentat el secretari d'organització, Joan Marc Miralles.

El PS, per la seva banda, també considera les incidències "inacceptables" i lamenta el perjudici econòmic per a les empreses. La consellera Rosa Gili ha tramitat diverses preguntes al Govern.


Informa: Andrés González-Nandín / Anna Lladó     Imatges: Albert Refart

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.