El rebost solidari de Sant Julià duplica el nombre d'usuaris

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Durant la crisi del confinament les demandes d'ajudes a través de Càritas han augmentat consideradament i tot indica que aquestes peticions aniran en augment durant els pròxims dies.

El Rebost Solidari de Sant Julià de Lòria que també és gestionat per la mateixa ONG han duplicat els usuaris habituals de 15 a 30 aproximadament.

El mossèn de Sant Julià de Lòria, Pepe Chisvert, assegura que aquest augment "és lògic perquè no hi ha ingresos ni feina". No obstant, destaca que "l'avantatge de ser un país petit és que tenim detectades aquestes situacions i davant d'una dificultat podem actuar".

Davant aquesta situació de crisi, Chisvert opina que "s'està potenciant molt la solidaritat".

És per això que agraeixen totes les aportacions que fan les empreses i les famílies, sobretot les fetes durant els darrers dies que fan possible l'abastiment de productes de primera necessitat a aquells que els hi fa falta.

Informa: Sergi Expósito
Imatges: Xabier Moreira

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.