Un IGI reduït comportaria més ingressos per Caldea
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
El consell gestor de Caldea, SEMTEE, fa costat al projecte del nou director en la primera reunió de l´any. L'empresa canviarà l'estratègia comercial amb l'objectiu d'augmentar un 30% els ingressos a través d'Inúu.
Caldea ha tancat el 2013 amb tres milions i mig de pèrdues derivades, sobretot, del nou espai de salut Inúu. S'esperaven uns lloguers i una gran afluència de clients que no han arribat. Segons el SEMTEE, la causa ha estat la política de comunicació i, per això, ha aprovat el canvi d'estratègia del nou director, Miguel Pedregal, que proposa deixa de mirar enfora per seduir el país.
Per millorar els resultats, la comissió sol·licitarà al Govern un IGI reduït per al complex termal, com el que ja han demanat els camps de neu, pel seu potencial turístic.
La previsió més prudent calcula augmentar un 3,5% els ingressos a Caldea i un 30% a Inúu. I sense tocar la política de preus ja que, segons el SEMTEE, el problema es troba en el desconeixement de l'espai i no en el cost.
Informa: Toni Vila Imatge: Meri Bellosta