El comú d´Andorra la Vella creu que l´èxit del concert de David Bisbal obre una nova via, la de seguir fent contractacions de cantants coneguts i que tinguin un públic fidel. Així ho ha explicat el cònsol menor de la capital durant la presentació del nou web de Joventut, que vol ser més dinàmic i participatiu.
Segons Marc Pons, les prop de 5.000 persones que van assistir al concert de Bisbal suposen la confirmació que l´estratègia de contractar cantants de qualitat i famosos és encertada. El cònsol menor insisteix que els escenaris han estat al límit de la seva capacitat i el model seguit amb Bisbal és "una via a continuar explotant".
Pons ha assistit a la festa chill-out a la Central amb motiu de la presentació del nou web de Joventut, que vol ser més participatiu i dinàmic. Inclou un blog, llistes d'Spotify perquè els interessats facin les seves propostes o un xat perquè puguin preguntar els seus dubtes en línia als tècnics del comú. No és l'única atenció que rebran, l'espai es completa amb una àrea de preguntes freqüents o de consulta psicològica (per fer arribar els dubtes amb total confidencialitat). L'objectiu és que els joves es facin seu el web, a banda d'estar informats de l'actualitat que més els afecta o les activitats que s'organitzen per a ells.
A banda, els assistents que ho han desitjat s´han pogut fer un tatuatge efímer. El tatuador Josep Àngel Diz, "Pichu", explica que als més menuts cada vegada els agraden més els tatuatges i que aquests són una manera perquè "comencin a saber ja el que volen". Es tracta d"escriure la teva història a la pell". A més, en la festa hi havia un discjòquei i còctels i begudes, naturalment sense alcohol.
Informa: Pere Moliné/Redacció
Imatges: Sergi Linares/Sergi Garcia
Comparteix: