Andorra es promociona en un dels aparadors turístics més grans del món, Fitur, una fira que en l´última edició va rebre més de 230.000 visitants i on participen més de 750 expositors i unes 9.700 empreses. El museu Carmen Thyssen ha estat el centre de l'estand d'Andorra Turisme, una nova oferta que confirma l'estratègia per atreure turistes per motivacions i no per mercats d'origen.
Andorra Turisme ha apostat a Fitur pel turisme cultural i pel nou atractiu que suposarà el museu Carmen Thyssen. Aquest matí el director artístic del museu, Guillem Cervera, ha exposat les caractetístiques del centre als mijtans espanyols i ha dit que la voluntat és que rebi uns 60.000 visitants l’any. Amb aquesta aposta Andorra Turisme reforça l'estratègia per la desestacionalització i per la captació de turistes per motivacions. El gerent de l'entitat, Betim Budzaku, afirma que "no es busca un perfil concret sinó diferents motivacions perquè s'interessi pel país". Considera que un destí turístic "depèn dels 12 mesos" i amb aquest tipus d'oferta "tindrem un turisme de 365 dies".
És per aquest motiu que l'estand d'Andorra Turisme també ha destacat l'oferta d'esdeveniments esportius, com ara el pas de la Vuelta o les accions estiuenques, com el nou espectacle del Cirque du Soleil.
Informa: R.Alberch/A.Alamán
Imatge: Marta Paixà
Comparteix: