Andorra recorda que les Illes Fèroe és favorit

www.andorradifusio.ad
Gran duel entre petits països. Illes Fèroe i Andorra s'enfronten en el vuitè partit de la fase de classificació per al Mundial del 2018. El vestidor ha volgut rebaixar l'eufòria generada davant la possibilitat que l'equip puntuï.
El d'avui és un partit diferent. Andorra juga contra una selecció de perfil similar. Divendres sentíem jugadors andorrans parlant de sortir a guanyar. Afirmacions a les quals no estem avesats en aquesta selecció. Ahir entrenador i capità van voler rebaixar l'eufòria pels darrers resultats donant el paper de favorit a Illes Fèroe. Si Andorra empata aconseguiria igualar el millor resultat en una fase però Koldo tampoc vol sentir a parlar de rècords.
Per a Andorra el d'avui és un dels partits més importants a la seva història però per a les Illes Fèroe també.
«Som dos petits països al futbol europeu i podem aconseguir els tres punts. I és clar aquesta és la essència del futbol.
Intentarem tenir la pilota així és com ens agradaria jugar però potser Andorra no ens deixa»
«A Andorra va ser un partit molt físic. Potser vam tenir la pilota una mica més que ells però no et sabria dir demà perquè penso que és un partit que ells pensen que també poden guanyar»
«El capità, Lima, penso que és un jugador clau»
L'esperat partit contra les Illes Fèroe es jugarà a les sis de la tarda i es podrà seguir en directe per Ràdio Nacional i Andorra Difusió.
Un partit que per a l'univers futbolístic és de segona línia però que per a aquestes dues petites seleccions amb aspiracions de créixer el que avui es jugarà a Illes Fèroe serà una autèntica final.

Informa/Imatges: Cesc Sanjuan

Comparteix:

Victòria i bones sensacions en l´estrena del MoraBanc contra el Fuenlabrada (87-95) El MoraBanc es posa a prova contra el campió de lliga