Després del tall del servei de Som Televisió, que des de la setmana passada ha afectat 2.000 llars, Andorra Telecom ha anunciat que des d'aquest matí el problema s’ha solucionat. L'empresa informa també que es tornarà part de les quotes a aquells que han cursat la queixa a través del 115.
Si no ho han fet a través del 115 Andorra Telecom ha habiltiat un formulari al seu portal per tal d'efectuar les queixes pertinents sobre el funcionament irregular que han patit almenys 2.000 llars clients de SomTV.
Tal com s'anunciava ahir en roda de premsa, Andorra Telecom compensarà els clients afectats.
Als clients afectats per la incidència que van fer una reclamació al 115 aquests darrers dies se’ls retornarà una quarta part de la quota mensual de TV.
Als abonats a paquets addicionals se’ls retornarà la meitat de la quota mensual.
Segons un comunicat de la companyia aquest matí el comportament del servei de televisió s’ha normalitzat i és estable.
La solució definitiva de la incidència per assegurar el subministrament del senyal es completarà al llarg d’aquesta setmana sense que comporti cap afectació per als abonats de Som TV.
Actualment el servei té 12.000 clients. Els talls en el servei van afectar unes 2.000 llars, moltes de Sant Julià de Lòria.
Informa: Rosa Alberch
Comparteix: