Per fer més atractiva la targeta de prepagament de mòbil entre els turistes, Andorra Telecom rebaixa fins a la meitat el preu de la Mobiland Clic. Les noves tarifes rebaixades s'aplicaran a partir de dilluns vinent. La targeta de prepagament passarà de costar 60 euros a tenir un cost de 30 euros. Per fer-ne difusió, la companyia telefònica farà una campanya adreçada específicament als turistes.
A partir de la setmana vinent, la targeta Mobiland Clic passarà de valer seixanta euros a costar-ne trenta. Amb la rebaixa es pretén arribar al client jove del país però sobretot als turistes. Es prepara una campanya de difusió en què es posarà èmfasi en el fet que és una targeta de prepagament. Al juliol s'ha fet una enquesta entre turistes per avaluar les possibilitats d'èxit de la nova estratègia. Conclou que un 86% dels visitants tenen un mòbil lliure i, per tant, compatible amb la targeta de prepagament d'Andorra Telecom. Segons el responsable de relació amb el client i màrqueting d'Andorra Telecom, Carles Casadevall, "el 83% tenen un smartphone i naveguen per internet, i dues terceres parts estarien disposats a adquirir una targeta de prepagament per poder navegar i parlar".La parapública no creu que la rebaixa del preu de les targetes de prepagament vagi en detriment dels ingressos en concepte de "roaming", sinó que els complementarà. Casadevall creu que els que consumien roaming no canviaran els seus hàbits però "els que apagaven el mòbil i desconnectaven les dades podrien acollir-se al nou servei".Si la iniciativa funciona, Andorra Telecom es planteja potenciar la publicitat amb vista a la temporada d'hivern.Informa: Andrés González-Nandín