Una de cada tres persones dedica més de 5 hores al dia a connectar-se a internet i a les xarxes socials. Dades que augmenten en els joves. Per això, Andorra Telecom llança la primera campanya de la iniciativa Benestar Digital, 'Viure més enllà de les pantalles' per conscienciar sobre l'ús abusiu d'aquestes.
Viure més enllà de les pantalles és l'objectiu de la primera campanya d'Andorra Telecom en la iniciativa del Benestar Digital. El projecte busca promoure que els joves donin més importància al món físic i passin menys hores davant les pantalles.
"Convidar als joves a valorar les experiències fora del món virtual i tornar a les experiències en el món físic que és el que ells anhelen i busquen. Noves experiències i noves relacions", ha explicat la responsable de RSE d'Andorra Telecom, Inés Martí.
Segons un estudi d'Unicef, una de cada tres persones dedica més de 5 hores al dia a connectar-se a internet i a les xarxes socials. Hores en les quals deixa de fer altres activitats com llegir, fer esport o quedar amb els amics. Tot i adreçar-se als joves, la campanya promou l'ús saludable i responsable de les tecnologies a la població en general, per evitar així un ús problemàtic.
"Parlem d'ús problemàtic en aquells casos on el jove té alteracions emocionals, alteracions en el son, baixa el rendiment escolar, els hi provoca un cert aïllament", ha afirmat Inés Martí.
La campanya prioritza també educar el bon ús d'aquestes tecnologies per trobar l'equilibri entre aquestes i els joves.
Informa: Neus Vila
Imatges: Eric Escabias
Comparteix: