Andorra Turisme invertirà prop de 4 milions d'euros per promocionar una campanya d'hivern que ha de ser positiva, tot i la situació de la Covid-19. La previsió és que torni el turista llunyà.
Una campanya d'hivern amb les dificultats de la pandèmia, però amb una bona acollida per part dels turistes. Aquesta és la previsió que fa Andorra Turisme per als pròxims mesos, que estaran molt marcats per la realitat de la Covid-19 arreu d'Europa. I és que enguany, sí s'esperen turistes llunyans, a part d'espanyols i francesos, que han de seguir sent el gros de visitants.
Ningú s'ha arriscat en la presentació a estimar una xifra de visitants per a la campanya de neu. Tot i això, des del ministeri s'és més optimista que des d'Andorra Turisme.
En total, s'han invertit prop de 4 milions d'euros en comunicació per atreure nous mercats, com per exemple el madrileny. Aquí, segons Budzaku, l'aeroport d'Andorra-la Seu pot crear una línia de comunicació clau per al futur.
Informa: Òscar Serrano
Imatges: Desirée Sala
Comparteix: