Andorra Turisme destinarà més de 4,5 milions d'euros a promoció aquesta temporada d'hivern. D'aquests, 1,4 milions seran pels esdeveniments esportius. L'esforç en els mercats internacionals, especialment el suec, serà una de les línies estratègiques.
La societat pública té bones percepcions per a aquesta temporada d'hivern. Amb el mercat espanyol ja consolidat, on a més té un acord amb Disney, farà un esforç important en el mercat internacional, especialment el suec. Els majoristes de viatges són un altre dels punts forts d'inversió, amb 800.000 euros, amb els quals s'arribarà a dotze països. "Estem incloent-hi el mercat suec perquè considerem que ens pot interessar en el futur. Mantenim França perquè és un mercat estratègic", explica el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku. La inversió per als mercats llunyans és ja d'un 47% del pressupost, segons el ministre de Turisme, Francesc Camp, qui insisteix en la importància d'anar als mercats potencials, amb l'espanyol ja consolidat.
Camp ha volgut destacar que el salvament de Grandvalira ha marcat un abans i un després en el mercat de la neu i ha recordat que les estacions hauran de redefinir les estratègies.
Pel que fa a visitants, l'objectiu és créixer, però de manera moderada, tenint en compte la tendència dels mercats dels darrers temps. Des d'avui, a més, aquells que entrin al web d'Andorra Turisme, hi trobaran una pàgina on domina sobretot la imatge visual.
Informa: Laura Massegú
Imatges: Vicente Bellot
Comparteix: