Andorra Turisme es proposa captar turistes provinents de la Xina i superar els 7 milions de pernoctacions, segons ha especificat el ministre de Turisme en funcions, Francesc Camp, en la presentació del pla de màrqueting i comercial 2015.
La davallada de visitants russos, a causa de la crisi, obliga a mirar cap a altres mercats potencials, com ara la Xina. Així ho ha assegurat avui Francesc Camp durant la presentació del pla de màrqueting i comercial del 2015. S´espera que enguany es comenci a notar l´arribada de turisme xinès com a conseqüència de les accions realitzades l´any passat, com ara la presència en dues de les principals fires de turisme d´aquest país, a Xangai i Pequín: "una alternativa és el mercat xinés que també és un mercat centrat en compres. Vam presentar a la Xangai l'oferta turística del país i l'oferta de compres és la que més interessava".Per mercats s´ha experimentat la confirmació del britànic com un dels més importants, la recuperació del turisme portuguès i la tendència a l´alça provinent d´Espanya. Per contra es constata un estancament de visitants francesos. Un altre dels objectius principals d´Andorra Turisme és superar els 7 milions de pernoctacions, xifra que suposaria un augment del 2,8 respecte de l´any passat.També hi haurà una incidència especial, amb campanyes publicitàries, en els mercats d´Alemanya i Holanda. Andorra Turisme disposarà d'un pressupost de 5.300.000 euros.Informa: J.A. Sarmiento Imatge: Meri Bellosta