Tancada la temporada d'hivern, Andorra Turisme ja se centra en la d'estiu amb l'objectiu d'incrementar les visites de mercats europeus.
Des d'Andorra Turisme reconeixen que no és l'època de més visitants, però esperen que l'oferta sigui prou ja no perquè vingui més gent, sinó també perquè s'hi quedin a dormir més dies. Aposten per atractius com el ClassicAnd, l'Andorra Taste i el Cirque du Soleil i dirigeixen la campanya tant als mercats pròxims com a països tercers, com Bèlgica, Països Baixos i Suècia.
Per al director d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, l'objectiu no només és "que pugi el nombre de persones que venen de turistes que generen recaptacions", sinó també que augmenti "tot el tema de l'oferta més premium de poder adquisitiu de persones que poden gastar més diners perquè els hi interessa tot". Apunta en la necessitat de "tenir aquesta possibilitat i capacitat de generar motius per visitar".
Informa: Redacció
Comparteix: