El Pas de la Casa està ben present en les campanyes de promoció, sobretot, a les adreçades al mercat francès. Així respon Andorra Turisme a les crítiques socialdemòcrates.
El Partit Socialdemòcrata considera que el Pas de la Casa és el gran oblidat en les campanyes de comunicació de Turisme. Per això va entrar a meitat d'agost una bateria de preguntes al Govern demanant sobre les campanyes de promoció fetes els darrers anys i quin ha estat el retorn econòmic obtingut. Des d'Andorra Turisme es nega aquesta acusació dels socialdemòcrates. "Dir que ens hem oblidat del Pas de la Casa, quan el 80%-90% de turistes són francesos, òbviament crec que no toca", s'ha defensat el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku.
Budzaku recorda que les campanyes de comunicació d'Andorra Turisme són globals, per afavorir tot el país. En qualsevol cas assegura, quan hi ha iniciatives d'un lloc concret com pot ser el Pas, la societat els dona suport en la mesura de les seves possibilitats.
"No és veritat que no l'estem potenciant, el nostre interès és que el Pas de la Casa sigui part de tota l'experiència turística dels francesos que ens visiten. I és l'entrada principal, seria un suïcidi per nosaltres no poder potenciar tot això."
Betim Budzaku, director general d'Andorra Turisme
El director general d'Andorra Turisme veu clau millorar l'oferta per fer més atractiu el Pas i en això han de treballar conjuntament el comú d'Encamp i el ministeri. L'aposta per atreure turisme familiar podria ser una via a explorar.
Informa: Sergi Cano
Imatges: Laura Mitjans - Arxiu
Comparteix: