Andorra Turisme està a prop de tancar la renovació del patrocini amb l'Stade Toulousain en una confirmació de l'aposta de promoció turística al Sud de França per atreure visitants. L'acord serà per dos anys i inclourà diverses accions promocionals amb l'històric club.
L'idil·li entre Andorra Turisme i l'Stade Toulousain, el club de rugbi amb més títols i amb més seguiment de França, va començar l'any 2013 amb la intenció de recuperar el mercat turístic francès. L'acord de patrocini comportava una inversió de 145.000 euros i Ski Andorra també hi tenia una participació.
Amb els anys, la societat es va quedar sola com a patrocinador i gràcies a l'acord el primer equip de Tolosa va fer l'estada de pretemporada durant tres anys com a acció més visible, amb trobades amb l'escola de rugbi.
Andorra Turisme també va presentar a Tolosa l'oferta com a rebedor de turisme de negocis amb patrocinadors del club, a banda de tenir presència publicitària a l'estadi i a les xarxes socials.
La bona entesa entre les dues societats i la satisfacció pel retorn que s'obté tindrà continuïtat amb la renovació properament del patrocini, segons ha pogut saber Ràdio i Televisió d'Andorra.
El nou contracte serà per dos anys, amb una clàusula de rescissió a final del primer amb preavís de les parts. Aquesta ampliació s'ajusta a la política d'Andorra Turisme, que vol atreure el mercat turístic de proximitat en uns moments en què la pandèmia del coronavirus està aturant els viatges de llarga destinació.
Informa: Sergi Cano
Imatges: Arxiu RTVA
Comparteix: