Andorra Turisme vol recuperar mercat francès

Recuperar el mercat turístic francès es converteix en un dels obj

Recuperar el mercat turístic francès es converteix en un dels objectius principals d'Andorra Turisme, malgrat que França ara comença a notar els efectes profunds de la crisi econòmica. Per això, posarà en marxa una campanya específica d'abast global.

Els mercats turístics veïns són la font principal d'ingressos a casa nostra. Però estan en crisi. A Espanya ja fa dies, però a França, la situació econòmica comença a ser crítica. Tot i aquest context negatiu, Andorra Turisme vol recuperar una bona part del turisme francès que s'havia perdut els darrers anys, i ho farà amb una campanya global nacional.

El missatge que es vol transmetre és que Andorra no es limita al Pas de la Casa i que pot ser una molt bona alternativa de l'esquí als Alps. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, assegura que "a França podem fer molt més i ho farem, perquè França s'ha deixat oblidada com una font de turstes en global els últims anys". Si tenim en compte que el 83% dels francesos reserva majoritàriament les vacances pel seu compte i no a través d'una agència de viatges, bona part dels esforços se centraran en els impactes publicitaris a través de les noves tecnologies.

Per contra, Andorra Turisme haurà de superar un escull. I és que els turistes francesos es queden majoritàriament al seu país a l'hora de triar una destinació de vacances. Per compensar-ho, es continuarà potenciant la comunicació a d'altres països europeus i asiàtics que, tot i que vénen en menys quantitat, gasten més diners perque fan estades d'una durada més llarga.

Informa: Xavi Palma

Comparteix:

Recaptació de les rendes del treball En projecte un postgrau sobre mediació