Recuperar el mercat turístic francès es converteix en un dels objectius principals d'Andorra Turisme, malgrat que França ara comença a notar els efectes profunds de la crisi econòmica. Per això, posarà en marxa una campanya específica d'abast global.
Els mercats turístics veïns són la font principal d'ingressos a casa nostra. Però estan en crisi. A Espanya ja fa dies, però a França, la situació econòmica comença a ser crítica. Tot i aquest context negatiu, Andorra Turisme vol recuperar una bona part del turisme francès que s'havia perdut els darrers anys, i ho farà amb una campanya global nacional.
El missatge que es vol transmetre és que Andorra no es limita al Pas de la Casa i que pot ser una molt bona alternativa de l'esquí als Alps. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, assegura que "a França podem fer molt més i ho farem, perquè França s'ha deixat oblidada com una font de turstes en global els últims anys". Si tenim en compte que el 83% dels francesos reserva majoritàriament les vacances pel seu compte i no a través d'una agència de viatges, bona part dels esforços se centraran en els impactes publicitaris a través de les noves tecnologies.
Per contra, Andorra Turisme haurà de superar un escull. I és que els turistes francesos es queden majoritàriament al seu país a l'hora de triar una destinació de vacances. Per compensar-ho, es continuarà potenciant la comunicació a d'altres països europeus i asiàtics que, tot i que vénen en menys quantitat, gasten més diners perque fan estades d'una durada més llarga.
Informa: Xavi Palma
Comparteix: