Aparadors temàtics, premis i dinamització al carrer

La campanya d'enguany vol sorprendre els visitants amb aparad

La campanya d'enguany vol sorprendre els visitants amb aparadors temàtics a les botigues que tindran com a lema "Una història que comença en blanc". Andorra Turisme posarà a disposició dels comerços que s'hi adhereixin un especialista en aquesta mena de decoració a més de classes específiques de com fer-ho. També hi haura espectacles i actuacions als carrers principals per dinamitzar l'atractiu comercial.

Una altra novetat destacable és la passarel·la de cel·lo. Es tracta d'una estructura futurista que han confeccionat artistes alemanys a Berlín. En aquest espai hi haurà desfilades de moda i l'estructura es mantindrà tot el novembre. L'objectiu, segons ha explicat el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, és afegir "aquest punt de creativitat" per diferenciar-se, amb una campanya "original que no es faci a altres llocs, sobretot, a Europa".

L'altra iniciativa interessant i innovadora és l'art "shopping" solidari. Deu artistes pintaran bosses gegants, de 2 x 1 metre i mig, que s'exposaran al carrer. Algun d'aquests artistes serà conegut mediàticament i les bosses se subhastaran amb finalitats benèfiques. Finalment en les jornades gastronòmiques Andorra a Taula es crearan unes postres úniques amb motiu de la campanya.

Informa: Xavi Palma     Imatge: Albert Refart Locució: Creu Rosell

Comparteix:

Les propostes del Cineclub de les Valls Ioga i memòria, els més demanats pels padrins