El fenomen musical dels Beatles no té fi. La seva música s'ha enviat a l'hiperespai, hi ha una mòmia amb el nom d'una de les seves cançons i animals i plantes batejades amb el nom de Lennon. Ara, son un exemple per a la gestió empresarial gràcies al projecte 'Posa un Beatle a la teva empresa'.
L'autor de la proposta, Roger Pastor, destaca que el fenomen de la banda va ser tan important que encara ara podem aprendre de la manera en que van gestionar el projecte musical. Així és com l'expert en lideratge d'equips publica 'Posa un Beatle a la teva empresa', per aprendre a través de la seves històries. Per exemple els inicis dels Beatles ens parlen de rodejar-se de talent. "John Lennon quan tenia setze anys i veu que el Paul Mc Cartney toca millor la guitarra que ell, l'abraça i creen el grup", explica Pastor.
La banda de Liverpool va fer d'un mal moment una de les millors cançons 'A Hard Day’s Night', i d'un canvi radical, quan estaven en el seu millor moment, una revolució. Això portat al món empresarial: "ens dona una lliçó de com en una carrera professional podem trencar amb el que hem fet fins aquell moment i de quina manera fer-ho amb seguretat." I sobretot es portaven bé amb la competència, un factor cabdal en el món empresarial.
Aprendre, aprendre i aprendre. Aquest va ser l'èxit de la banda que l'any passat editava una cançó amb intel·ligència artificial i també van triomfar. Així aprendre d'un dels grups més inspiradors de la història es pot convertir en música per a les orelles.
Informa: Rosa Alberch
Imatges: Sergi Linares
Comparteix: