L'Associació d'apartaments turístics avança un balanç positiu de l'hivern

www.andorradifusio.ad

Els apartaments turístics preveuen tancar la temporada d'hivern, superant les xifres de l'any passat, amb un creixement important dels britànics. També de facturació, ja que les tarifes s'han augmentat entre un 3 i un 15%.

L'Associació d'apartaments turístics avança que l'hivern se saldarà amb un balanç positiu. El temps ha estat favorable, tot i els estralls que es desprenen del canvi climàtic. En general, hi ha hagut més precipitacions de neu i això repercuteix en el nombre de visitants.

"Ens ha ajudat la neu. Aquest any hi ha més neu que l'any passat i, quan n'hi ha neu, venen clients i funcionem millor."

Àlex Ruiz, president de l'Associació d'Empreses d'Allotjaments Turístics

Ha afegit que s'ha treballat amb preus més alts que la temporada anterior, amb augments que varien en funció de la categoria de l'establiment i la seva ubicació.

"Uns han arriscat i han apujat un 15%, i altres un 3%. Llavors, en funció d'això, cadascú té el seu rendiment."

Àlex Ruiz, president de l'Associació d'Empreses d'Allotjaments Turístics

S'ha registrat un augment de clients britànics i s'espera mantenir el nivell d'ocupació fins a mitjan març, quan es preveu una davallada, fins que acabi la temporada el 21 d'abril.

El sector afronta el futur amb un punt d'incertesa, per les repercussions que pot tenir la llei òmnibus. A curt termini, s'espera un estiu bo, tot i que encara és aviat per fer previsions.

Informa: Joan A. Sarmiento

Comparteix:

Finalitzen les Jornades de Cuina d'Hivern de La Massana Fogons Canillo busca projectes per reinventar el Palau de Gel