Després que el ministre de Turisme reclamés més implicació del sector hoteler a l´hora de vendre entrades del Cirque du Soleil, avui la Unió Hotelera ha manifestat la seva disconformitat. En un comunicat, l´entitat ha remarcat que creu en el projecte i que demanarà una reunió amb Andorra Turisme per solucionar els problemes. Des d'Autèntic Hotels d'Andorra també han puntualitzat que cada cop els costa més vendre entrades.
Aquest passat dijous, el ministre de Turisme, Francesc Camp, reclamava més implicació del sector hoteler en la venda d´entrades del Cirque du Soleil.
Avui, a través d´un comunicat, la Unió Hotelera ha mostrat la seva "disconformitat" amb les declaracions del ministre i ha manifestat que està "totalment d´acord" amb el projecte de portar un referent mundial, com és el Cirque du Soleil, al Principat.
L´entitat assegura que fa molts esforços per vendre entrades i explica que la implicació del sector dels hotels depèn sobretot de dos factors: la comunicació per part d´Andorra Turisme i la gestió d´aquesta per comercialitzar entrades a través dels hotels. Per això demanarà una reunió per poder solucionar els problemes que hi hagut enguany, i que no es repeteixin l´any vinent.
La Unió Hotelera també explica que està preparant un llistat de les queixes rebudes per part dels seus associats. Entre aquestes destaca que els hotels disposessin d´entrades amb pitjor visibilitat que les que els espectadors podien trobar a la web de venda directa el mateix dia de l´espectacle o els previs.
Per altra banda, també Autèntics Hotels d´Andorra ha puntualitzat, a través d´una nota, que els seus establiments que han deixat de vendre entrades del Cirque du Soleil és perquè hi perdien diners, ja que l´hoteler ha de reservar i pagar les entrades per avançat i cada any costen més d´esgotar. Afegeixen que ni des del ministeri ni des d´Andorra Turisme se´ls ha proposat cap mecanisme per abonar les entrades no venudes.
Informa: Laura Massegú
Imatge: Arxiu
Comparteix: