El Pla de dinamització del centre històric està funcionant bé, tot i que encara hi ha molt de camí per recórrer. Així ho considera l'associació de comerciants d'aquesta zona. Un dels objectius prioritaris és promocionar el seu patrimoni històric com a reclam de turisme cultural.
Fa més d'un any que es va posar en marxa el pla estratègic del centre històric, amb una sèrie d'objectius a curt i mitjà termini, com ara la regeneració de l'espai urbà, la millora de l'oferta comercial i de restauració o la dinamització comercial.
Tot i que la presidenta de l'associació de comerciants, Anna Riberaygua, destaca la feina feta, considera que encara hi ha un marge molt ampli per millorar, sobretot, diu, "queda molt per fer en la promoció del barri com a centre de cultura".
Per a l'entitat un dels objectius prioritaris és el projecte de regeneració de l'espai urbà.
Fins ara la comissió de seguiment del pla, formada per representants del comú de la capital, Cambra de Comerç, Andorra Turisme i l'Associació de Comerciants, s'han reunit dues vegades. De cara al setembre hi ha prevista una nova reunió.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatge: Joel Romero
Comparteix: