El director d'Andorra Turisme critica els partits que l'acusen de promocionar el Principat com a destinació low cost. Aposta per la continuïtat del Cirque du Soleil i defensa l'augment de visitants a l'estiu.
Betim Budzaku assegura que els conceptes benestar i natura, o els acords amb el Cirque du Soleil, Disney, la Vuelta i el Tour no es poden associar al low cost.
No entén qui el critica per això i diu que en tot cas Andorra Turisme trasllada l'oferta que té el país. "Els que ens acusen de fer una comunicació low cost ens insulten", assegura lamentant que els partits polítics no facin propostes. Diu que "l'oferta que hem creat nosaltres no té cap base de low cost".
Budzaku considera que el Cirque encara té recorregut. Que davant del públic que arriba i se'n va amb autorcar el mateix dia n'hi ha una majoria que es queda. "Un 80% es queda i un 20% marxa", assegura fent referència a les dades que tenen. També afirma que el nou Govern és qui haurà de marcar-ne la continuïtat.
En declaracions a l'"Ara i Aquí" de Ràdio Nacional, ha parlat de les previsions de creixement marcades per aquest estiu. I també davant les crítiques que un 1,3% és poc ambiciós, considera que cal analitzar la feina feta i tenir "una línia de creixement raonable". Remarca que "des del 2012 tenim 750.000 turistes més en aquest país durant els pitjors anys de l'economia europea".
El director gerent d'Andorra Turisme pensa que posar el punt de vista en el mercat italià és part de la tasca d'anar diversificant l'origen dels visitants i diu que es reforçarà la feina per posicionar Andorra com a destinació per fer estades curtes, d'entre 3 i 4 dies, amb natura, benestar, cultura i compres entre l'oferta.
Informa: David Domingo
Imatges: Marta Paixà
Comparteix: