Budzaku defensa l'ús de l'anglès en les campanyes de promoció

www.andorradifusio.ad

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, defensa que criticar les campanyes turístiques en anglès és fer-se mal perquè ajuden a promocionar Andorra a l'estranger. De fet, ha justificat que una cosa és promoure el català i una altra atreure turistes internacionals i operadors turístics.

"S'han de dividir les coses honestament, perquè ens estem fent mal a nosaltres mateixos. Nosaltres no fem campanyes en anglès per caprici. Ho fem perquè considerem que les persones que gasten milions fora han d'entendre el que tenim. I considerem que si parlem només en català no s'entendrà el que tenim, que és la nostra obligació."

Betim Budzaku, director general Andorra Turisme

Informa: Pere Moliné

Comparteix:

Un cotxe xoca contra una presa d'aigua i provoca una fuita Andorra Turisme preveu acabar l'any amb uns 9,4 milions de visitants