Budzaku: "Disney va trucar a la nostra porta"

www.andorradifusio.ad
Va ser Disney qui va trucar a la porta d'Andorra Turisme per promocionar conjuntament la seva darrera pel·lícula i Andorra. Així ho ha afirmat al programa "Ara i Aquí", de Ràdio Nacional, el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, que ha indicat que l'empresa cinematogràfica va valorar positivament les campanyes que fins ara havia fet Andorra Turisme. Budzaku també ha defensat les despeses d'aquestes campanyes de promoció turística.
Betim Buzdaku ha parlat a l'Ara i Aquí de Ràdio Nacional de la campanya turística d'hivern i d'una de les novetats més destacades: la promoció conjunta amb Disney. El gerent d'Andorra Turisme ha explicat que la companyia cinematogràfica sempre tria un soci de comunicació per promocionar les seves pel·lícules i que en aquesta ocasió es va fixar en Andorra. Budzaku assegura que "va ser Disney qui va trucar a la nostra porta perquè va veure que les cmapanyes que estem fent són molt potents i estan ben fetes". "Frozen: el regne del gel" és una pel·lícula "de neu i fred, que encaixa moltíssim amb tot el que és Andorra" i, per això, diu Budzaku, volien fer una acció conjunta.El gerent d'Andorra Turisme també ha defensat les despeses milionàries que es fan en les campanyes de promoció turística, tot i entendre les crítiques que poden originar entre la població: "entenc perfectament que si dius que gastes tres milions d'euros en una campanya sigui difícil de creure per algú que no sigui del sector". Justifica la despesa de 3,8 milions en la campanya d'hivern "perquè depenem en un 60% de la gent que ve de fora".Pel que fa al Cirque du Soleil, Budzaku ha indicat que l'objectiu és tancar a final d'any l'acord perquè la companyia torni l'estiu vinent. La intenció és cobrir sobretot el juliol amb més funcions.Informa: Andrés González-Nandín Imatge: Albert Aymamí

Comparteix:

Els visitants baixen un 3,2% respecte de l'any passat Grandvalira esgota les invitacions per al cap de setmana