Andorra Turisme vol tancar en breu la negociació perquè el Cirque du Soleil torni l'estiu que ve. Segons ha explicat Betim Budzaku al programa "Ara i Aquí", de Ràdio Nacional, rebaixar el preu econòmic serà difícil, però sí es podria aconseguir un nombre de representacions més gran. El gerent d'Andorra Turisme ha explicat que la marca Ski Andorra provocava confusió entre els turistes.
Només es va poder cobrir un 30% de les sol·licituds d'entrades per a alguna de les deu sessions de l'espectacle "Scalada", del Cirque du Soleil. Per aquest motiu, des d'Andorra Turisme, es considera que si es tanca un nou acord amb el Cirque du Soleil aquest hauria d'incloure un nombre més elevat de funcions. Pel que fa al cost econòmic,
Budzaku reconeix que serà difícil rebaixar la xifra de 2,5 milions d'euros. De fet, la primera proposta de la companyia pujava fins als "3,5 milions". Ha explicat que aquesta primera proposta contemplava "més espectacles" però no tants com perquè hi hagués una diferència d'un milió d'euros.
Pel que fa a la propera temporada d´hivern, Budzaku creu que el fet que Andorra Turisme assumeixi per primera vegada la promoció exterior de l'esquí ajudarà a racionalitzar-ne la despesa. Ha dit que es potenciaran "tres marques i no quatre", ja que Grandvalira i Vallnord han fet una inversió molt forta per aconseguir el posicionament de marca que tenen. Amb el web www.visitandorra.com es vol "evitar que hi hagi una quarta marca, que és Skiandorra, perquè només crea confusió".
Budzaku espera obtenir resultats positius amb el gir en la campanya de dinamització comercial que es farà al novembre i que costarà prop d'1 milió d'euros.
Informa: Almudena López
Comparteix: