Caldea i Inúu han rebut aquest hivern un 21% més de visitants que el passat. El termolúdic s'ha vist beneficiat per la celebració de la Setmana Santa al març, un període de màxima afluència.
Entre l'1 de desembre i el 31 de març Caldea i Inúu van rebre més de 173.000 visitants conjuntament, un 21% més que l'any passat. El complex termolúdic ha celebrat els bons resultats, que ha qualificat de "clara millora respecte a la campanya anterior".
Per centres, Inúu ha registrat les millors xifres, amb una pujada del 29%, més de 28.500 entrades. Tot i això, Caldea continua sent el producte més popular. Gairebé 145.000 usuaris van triar aquesta versió per gaudir de les aigües termals escaldenques a l'hivern, un 20% més que la temporada 2015.
Els centres termals també han recordat, d'altra banda, la inauguració de l'espai LIKIDS, el primer spa infantil del món, dissenyat per a nens de 3 a 8 anys. Una zona de 400 metres quadrats que ha suposat una inversió de 650.000 euros.
Informa; Jordi Domingo