Caldea espera obtenir beneficis nets d'aquí al 2016. Així es va va exposar ahir en l´assemblea d´accionistes de SEMTEE. És previst dur a terme un pla estratègic amb l´objectiu de millorar els resultats, que el 2013 van sumar pèrdues per 3,6 milions d´euros i que enguany s'estan eixugant.
Una de les línies mestres comercials i de màrqueting del nou pla estratègic serà la de reforçar la capatació de turisme de proximitat. Per això, es vol incidir en el turista que ja està al país i explicar-li el producte Caldea i Inúu. Entre d´altres accions, segons ha explicat el subdirector general de Caldea, Christian Fernández, s'intensificarà la comunicació i es treballarà estretament amb el sector hoteler i en accions d'street màrketing.
D´altra banda, en l'assemblea es va presentar un canvi de tendència respecte del 2013. La previsió per enguany és rebaixar en més de dos milions el deute de l´any passat, situat en 3,6 milions d´euros, i deixar-lo a final d'any en 1,4 milions. Fernández avança que preveuen resultats positius el 2016.
L´objectiu a curt termini és d´arribar a superar els 300.000 visitants el 2015. Si tot funciona segons el pla presentat davant els accionistes, el termolúdic continuarà millorant resultats des d'aquest mateix estiu.
Informa: Jordi Lorente
Comparteix: