Caldea ha registrat més visitants aquest estiu que l'anterior. La direcció comercial del centre termolúdic en fa un balanç molt satisfactori, per bé que reconeix que és un client que gasta menys en tractaments o productes complementaris. El visitant francès és el que més ha crescut, sobretot en el nou centre Innúu, adreçat a un públic més exclusiu.
Gairebé 55.000 banyistes han passat aquest estiu per Caldea, majoritàriament aquest agost. Al juliol el termolúdic va rebre 20.000 visitants, mentre que a l'agost en van ser prop de 35.000. La gran majoria ha preferit l'entrada tradicional d'accés a Caldea, mentre que un 5% ha triat el wellness exclusiu Innúu, adreçat a un públic amb un poder adquisitiu elevat. Les xifres satisfan els responsables de Caldea. Amb tot, reconeixen que l'increment de visitants no s'ha reflectit en més ingressos.
La directora comercial de Caldea, Bea Fernández, ha explicat que els visitants continuen venint, però la seva despesa mitjana "és inferior". Gasten menys en productes i tractaments suplementaris al preu de l'entrada.
Els responsables de Caldea han constatat un augment del turisme francès, sobretot pel que fa a l'entrada a Inúu, el nou wellness del termolúdic, obert a principi d'any, adreçat a un client d'un alt poder adquisitiu.
La direcció comercial de Caldea llançarà, en els dies vinents, una campanya adreçada a captar socis d'Andorra. Caldea en té prop de 900, i Inúu, tot just una trentena.
Informa: Xavi Palma Imatge: Albert Refart
Comparteix: