Caldea pretén augmentar la despesa mitjana dels visitants en un 5%. Aquest és l'objectiu que s'ha marcat la direcció del termolúdic per millorar els resultats durant el 2018. El director general, Miguel Pedregal, aposta per millorar l'experiència del client amb dues noves ofertes, la piscina transparent sobre el riu i el casino.
Caldea pretén millorar aquest 2018 el seu compte de resultats, seguint la tendència dels darrers dos anys. L'objectiu és ara, segons el director Miguel Pedregal, incrementar la despesa del tiquet mitjà millorant l'experiència dels clients, una línia que ja es va encetar des de l'estacions d'esquí amb molt bons resultats. La xifra que es marca el termolúdic és un increment d'un 5% en la facturació.
Per millorar l'experiència s'ha previst donar nous serveis. Pedregal es centra en dues ofertes. Una és la nova piscina exterior transparent sobre el riu que complementarà el circuit de la llacuna exterior. Es començarà a construir a l'estiu per tenir-la enllestida per la Puríssima i en la qual s'invertirà 1,2 milions d'euros. L'altra en què confia Pedregal és el casino. Insisteix que "Caldea reuneix tots els elements per a que sigui exitós" i diu que, prova d'això, cinc de les empreses que han presentat projectes per al casino, l'han triat com a ubicació.
Pel que fa al nombre de visitants, més de 400.000 durant el 2017, el director de Caldea assegura que no pot augmentar gaire, ja que per exemple a Inúu s'està arribant al sostre.
Informa: Ana Alamán
Comparteix: