Camp, partidari de donar una segona oportunitat al RedMusic

www.andorradifusio.ad

Promoció intensa per vendre el Festival Andorra RedMusic. A només cinc dies del primer concert, Andorra Turisme ha iniciat una campanya per vendre entrades i abonaments amb un descompte de fins al 50%. Es tracta d'una campanya dirigida a clients d'empreses i entitats. El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha dit que tot i els resultats dolents d'aquesta edició és partidari de donar-li una segona oportunitat. Els hotelers creuen que ha fallat la promoció.

Andorra Turisme ha començat una campanya de promoció que permet adquirir les entrades per al festival Andorra RedMusic amb descomptes del 50% en els abonaments i del 25% en les entrades d'un dia. Segons el ministre de Turisme, es tracta d'una promoció no generalitzada dirigida a clients d'empreses i entitats del país i de fora amb les quals es volen fer accions encreuades.

Francesc Camp ha reconegut que totes i les pèrdues, es partidari de donar una segona oportunitat a la iniciativa. Considera que s'hi ha d'apostar a llarg termini i que "arrencar de zero qualsevol iniciativa d'aquest tipus costa molt".

De moment, s'han venut 1.600 entrades d'un aforament total de 7.500. Els hotelers han qualificat de minsa la repercussió per al sector. Creuen que ha fallat la promoció. Segons l'hoteler Antoni Azurmendi, seria una llàstima que s'hagi de reconèixer "que ha estat un fracàs". Francesc Camp ha confirmat que no es compensarà els que han adquirit les entrades al preu inicial.

D'altra banda, s'ha mostrat satisfet del ritme de venda i reserva per a l'espectacle del Cirque du Soleil, que se situa en el 80 % tant per a les places gratuïtes com per a les de seient.

Informa: Ana Alamán / Xavi Palma

Comparteix:

Els bombers investiguen l'incendi d'un cotxe a Sant Julià El Consell habilita una sessió extraordinària per debatre lleis clau