Inclòs en la tercera fase del Pla estratègic del turisme de compres, s´ha presentat el Consell per a la competitivitat del comerç. Un òrgan consultiu, coordinat per la consultora catalana Maria Segarra, que ha d´assessorar i establir el calendari del desenvolupament de les accions.
El CACC es compon d´un comitè de seguiment format pel ministre Camp, quatre cònsols majors, la secretària d´estat de Turisme i Comerç, el president de la Cambra de Comerç, el de la CEA i el director d´Andorra Turisme. Al voltant d´aquest comitè de seguiment gravitaran quatre comissions de gestió i dues de treball. Segons el ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, l'objectiu de l'ens serà fer pressió sobre les accions, avaluar-les, comprovar el seu estat per saber "qui està assumint més les seves responsabilitats i qui menys".
Estan fixades una sèrie de reunions durant els propers tres mesos dels comitès de seguiment i de treball per començar a posar fil a l´agulla en l'aplicació d´accions. Durant aquest període de temps han de quedar, com ha apuntat el ministre Camp, estructurades i amb un calendari establert les accions a implementar, tenint en compte que les de llarg termini costaran més d'afinar.
Aquest Consell per a la competitivitat del comerç és un òrgan de caràcter consultiu i estarà coordinat per la consultora catalana, Maria Segarra.
Informa: Ivan Álvarez
Imatges: Jordi Seabra
Comparteix: