El Govern veu positiu que la CEA s'hagi proposat redefinir la marca Andorra. El ministre de Turisme reconeix que, malgrat la promoció econòmica feta per l'executiu, queda molt per fer per tal de donar a conèixer el país i les seves possibilitats. D'altra banda, Francesc Camp nega que la crisi de BPA hagi afectat el turisme.
Aquesta setmana la CEA ha anunciat que treballa en la redefinició de la marca Andorra mitjançant enquestes a la gent del país. Posteriorment es demanarà a empreses de fora la seva opinió sobre la imatge que els ciutadans tenen del país. Tot plegat agrada al ministre de Turisme, que destaca que l'important no és qui impulsa la iniciativa, sinó treballar plegats per millorar la percepció que es té d'Andorra.
Pel que fa a la imatge del país, Camp argumenta que la crisi de BPA no ha afectat el turisme.
Per part dels grups parlamentaris s'afirma que tot el que es faci per promocionar el país i millorar-ne la imatge exterior és una bona iniciativa.
Informa: Andrés González-Nandin
Imatges: Ariadna Comas
Comparteix: