Canvi d'horaris dels serveis públics

El nou paquet de mesures que ha entrat en vigor implica una reorg

El nou paquet de mesures que ha entrat en vigor implica una reorganització dels horaris dels serveis públics.

Així, l'horari d'atenció dels serveis de l'administració passa a ser de 8 del matí a 2 del migdia. L'edifici del Prat del Rull romandrà tancat i només es podran fer tràmits amb cita prèvia, trucant al telèfon 180.

En el cas de la policia, es manté l'atenció telefònica les 24 hores i la personalitzada als despatxos centrals i del Pas de la Casa, per urgències.

Els despatxos parroquials restaran tancats.

Afers Socials manté l'atenció telefònica de dilluns a divendres i també els tràmits per activar els ajuts per als col·lectius de risc.

També es mantenen tot el dia els serveis com el de les víctimes de violència de gènere. El telèfon per qualsevol dubte o emergència d'aquest tipus, el 181, continua funcionant (és gratuït i no deixa rastre).

Mentrestant, Educació ha activat la cessió de material perquè tots els alumnes puguin seguir l'activitat lectiva des de casa. 

Informa: Laura Massegú

Comparteix:

L'UdA busca recursos per no parar el curs mentre els estudiants d'infermeria són requerits per la crisi de la Covid-19 Reducció de les freqüencies de pas dels autobusos