Carme Sansa, una de les grans actrius catalanes, ha estat la protagonista al Teatre Comunal, donant vida a la Rose. Un emotiu i reflexiu monòleg emmarcat en la Temporada de teatre. A Encamp, 380 persones van gaudir de l’espectacle ‘Males dones’.
La Rose és una dona de 80 anys. Nascuda en un petit poble d'Ucraïna a principis del segle XX, recorda en veu alta la seva història, plena de moments durs. Des del seu viatge des del gueto de Varsòvia fins al gran somni americà, la defineix un gran esperit de lluita i supervivència contra el fanatisme. Tot i ser una obra del 1999, pren una nova dimensió en relació amb el conflicte actual a Gaza.
Li dona vida Carme Sansa, una de les figures més importants del teatre català i la raó per la qual molta gent va decidir acostar-se al teatre.
Un monòleg que ha sacsejat públics de tot el món, passant per Londres i Broadway entre altres escenaris. Andorra no va ser una excepció i també va ser una gran manera d'estrenar la Temporada de teatre d'enguany.
Informa: Alexia Alcalá
Imatges: Pau Bonastre
Comparteix: