Amb la incertesa de quant temps a l'any disposarem de turisme arran de la pandèmia, el Museu Carmen Thyssen reforça el concepte art i territoris per apropar el discurs del museu al fons d'art de col·leccionistes propers i circuits que englobin altres equipaments. Aquest confinament, a més, ha fet descobrir un nou públic que és busquen tots els museus.
Els joves de 18 a 25 anys. És un públic que a priori es creia fora del circuit dels museus fins que les xarxes del Museu Carmen Thyssen han captat l'interès d'aquest sector a través de les diverses activitats telemàtiques que s'han proposat.
Activitats com el 'plein air', els 'scape room' o altres activitats han ajudat a apropar el museu a les noves generacions, un baluard que ara més que mai són de gran valor. El museu vol anar per davant i fer propostes transgressores en aquesta nova normalitat que ens deixarà el pas de la pandèmia, que a més, ha trencat les temporades i les previsions turístiques. Per això ara s'ha de competir amb un públic encara més exigent, amb el local, per això el que abracin el territori d'influència del Carmen Thyssen a casa nostra.
El passaport de museus pot ser una manera de crear circuit i descobrir la nova era d'un museu, encara amb noves propostes per soprendre'ns i moltes històries per explicar. El Museu Carmen Thyssen surt de la zona de confort per marcar una nova manera de fer.
Informa: Rosa Alberch
Imatges: Arxiu RTVA
Comparteix: