Manuel Bustelo, portaveu dels clients afectats per BPA, lamenta que encara hi ha clients, considerats lícits, als quals han traspassat els comptes a Vall Banc i no els han retornat els estalvis quan ho han demanat. El motiu al·legat per l´entitat és de caràcter organitzatiu.
Segons Manuel Bustelo, portaveu dels clients afectats per BPA, la indignació perquè no puguin disposar dels estalvis no és nova i l'arrosseguen des de fa prop de dos anys. Segons ha explicat, encara hi ha alguns antics clients del banc intervingut que volien recuperar els seus estalvis, que havien d´haver estat traspassats a Vall Banc i no han pogut fer-ho. Bustelo ha volgut precisar que en tots els casos eren actius considerats lícits i que el motiu ha estat una manca d´organització del banc.
Per exemple, segons ha explicat, en alguns casos no s´havia produït el traspassament de tots els actius lícits des de BPA a Vall Banc.
Manuel Bustelo va impulsar una demanda judicial col·lectiva dels estalviadors de BPA per recuperar els seus fons. El resident argentí ja va patir al seu país d´origen el corralito, un bloqueig dels comptes bancaris.
Informa: Pere Moliné
Locució: Jordi Domingo
Comparteix: