La majoria dels clients de FEDA té una bona percepció dels serveis que ofereix l'empresa, sobretot els relacionats amb aspectes tècnics. Aquest apartat el valoren amb un 8,1 sobre 10 de mitjana, sent el parer dels clients particulars més positiu que no pas el de les empreses. FEDA continua aplicant les mesures iniciades al març per facilitar el pagament dels rebuts. Així mateix no es talla el subministrament per impagament.
La majoria dels clients de FEDA té una bona percepció del servei que ofereix l'empresa, sobretot els relacionats amb aspectes tècnics. Aquest apartat el valoren amb un 8,1 sobre 10 de mitjana.
Les dades es desprenen de la darrera enquesta de satisfacció dels clients corresponent a l'any passat.
Els aspectes més positius segons els clients són la fiabilitat, la rapidesa i l’eficiència del servei. En l'altre costat de la balança, com aspectes menys ben valorats, hi ha el producte ofert, amb un 7,8, i el preu, amb un 6,8.
Un dels apartats que més preocupa els responsables de l'empresa és el desconeixement general dels nous projectes per part dels clients, com ara els relacionats amb la cogeneració.
L'empresa ha registrat un augment del consum elèctric la darrera setmana, coincidint amb l'onada de fred, però en el còmput general del que portem de mes no varia excessivament del mateix període de l'any passat, ja que queda compensat pel fet que moltes empreses han suspès totalment o parcialment l'activitat.
FEDA continua aplicant les mesures iniciades al març per facilitar el pagament dels rebuts tant a particulars com a empreses. Així mateix no talla el subministrament per impagament.
Informa: Joan A. Sarmiento
Comparteix: