L'activitat comercial al Pas de la Casa ha augmentat a nivells d'abans de la pandèmia i els botiguers detecten un sensible increment del visitant espanyol. Pel que fa a l'anunciat augment dels preus en productes com ara els electrònics és un fet des de principis d'any.
El cap de setmana el Pas de la Casa torna a bullir d'activitat a nivells igual o superiors als d'abans de la crisi sanitària. El botiguer detecta un client que es comença a oblidar de la pandèmia.
A la vila encampadana el francès continua sent el visitant més nombrós, però l'espanyol augmenta. Encara que, tot i comprar ocasionalment, té un perfil més a prop del lleure que del comerç.
Botiguers i compradors coincideixen en el fet que l'augment de preus és generalitzat, però molt evident en el sector de l'electrònica.
Alcohol i tabac continuen sent els productes estrella en la cistella de la compra, però sobretot el client francès de la zona compra productes de neteja i perfumeria, o fins i tot aliments com l'all, més barats.
El visitant viu la fi de la pandèmia amb resignació i la mirada posada en el pròxim dia 14, que a França desapareixeran les mascaretes gairebé a tot arreu.
Informa: Sílvia Mestre
Imatge: Nil Forcada
Comparteix: