La comunicació a internet, pilar de l'estratègia d'Andorra Turisme

www.andorradifusio.ad

Andorra Turisme continua produint espots temàtics per ser difosos a les xarxes socials. Des de fa tot just unes hores, es pot veure el darrer, en què es promociona el país com una destinació de natura. La tendència en l'estratègia de promoció s'ha capgirat respecte de fa uns anys: actualment, gairebé la meitat del pressupost destinat a campanyes s'inverteix en comunicació a través de les xarxes socials.

"Life outdoors". O vida a l'aire lliure. És un nou espot viral que ja s'està difonent a través de les xarxes socials i que vol posar en relleu les muntanyes del Principat i la multitud d'activitats que s'hi poden fer, com el senderisme, l'escalada o les vies ferrades.

Andorra Turisme continua la tendència progressiva a potenciar internet com el principal canal de difusió perquè "si un sector es caracteritza per estar en línia és el sector turístic", ha dit el ministre de Turisme, Francesc Camp. La voluntat, ha anunciat, és continuar amb aquesta estratègia i "donar més pes als continguts propis i a la viralització a través de les xarxes socials".

El ministre de Turisme quantifica entre un 40 i un 45% el volum d'inversió del pressupost destinat a campanyes en línia. Francesc Camp valora com un encert una estratègia que ja dóna els seus fruits.

La difusió del nou vídeo que promociona les activitats de muntanya a Andorra coincideix amb l'inici del pont de la Mare de Déu d'agost, durant el qual s'espera l'entrada de 50.000 vehicles.

Informa: Xavi Palma     Locució: Yasmina Canedo

Aquí pots veure complet el nou espot d'Andorra Turisme:

Comparteix:

Els partits escalfen motors per a les properes eleccions generals La festa de l'escuma obrirà la festa major de la Massana