Aquesta setmana s'ha constituït la taula publicoprivada que ha d'impulsar la marca Andorra. Des de fa un any, la Confederació Empresarial treballa en la redefinició de la marca. El punt de partida són els resultats de dues enquestes per conèixer les mancances i els punts forts d'Andorra des de l'opinió dels residents i del públic estranger.
Sis representants públics i sis membres del sector privat. Aquesta és la composició de la taula publicoprivada que treballarà a partir d'aquest novembre en la nova deficinió de la marca Andorra. Govern, Consell General i comuns hi tindran dos representants cadascun. Els mateixos que l'Empresa Familiar Andorrana, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis i la Confederació Empresarial.
Aquesta taula de treball comptarà amb finançament públic i també amb aportació de capital privat. En concret, s'hi destinarà el superàvit de l'organització dels premis CEA 2018. Set comissions de treball crearan el conjunt d'elements comunicatius per difondre les noves característiques de la marca Andorra. Elements que es definiran a partir dels resultats de dues enquestes que han permès conèixer la impressió que tenen els residents i el públic estranger del país.
Informa: Marc Guadilla
Imatge: Cristina Jubete
Comparteix: