La CASS ha fet pública l'enquesta de satisfacció per tercer any consecutiu. El resultat més destacable torna a ser el control de baixes. També s'ha explicat que empresaris i autònoms creuen que l'atenció telefònica ha empitjorat.
Un 14% dels afiliats a la CASS i un 10% dels declarants, és a dir, empreses i autònoms, afirma que han tingut alguna incidència amb la CASS.
Així ho reflecteix la darrera enquesta de satisfacció. El motiu principal continua sent el control de baixes. Tot i que els afiliats afirmen que hi ha massa control i els patrons, massa poc. El director de comunicació de la CASS, David Caubet, afirma que "és el tema més sensible" perquè implica "factors molt subjectius".
El sondatge també reflecteix que ha baixat l'opinió positiva de l'empatia en l'atenció telefònica de la CASS entre empresaris i autònoms. Tot i això la consideren positiva, perquè s'ha fet un esforç per posar el personal més comunicatiu de cara al públic. Són persones, diu Caubet, "molt més empàtiques, avesades al tracte personal i això s'ha notat moltíssim". "Buscar les persones que realment saben adaptar-se o tractar els usuaris de primer nivell ha funcionat moltíssim i està donant molt bons resultats", ha afegit.
En general, els usuaris donen un notable al servei global.
Informa: Pere Moliné
Imatges: Txema Galilea
Comparteix: