Coopalsa creu que el Govern hauria de compensar-los amb 260.000 euros per l'abonament mensual. Afirma que si no és així aniria a la fallida. Ha presentat una enquesta entre els clients on destaca que tenen un 7,6 sobre 10 en puntualitat, aspecte que haurien de millorar.
L'entrada en vigor de l'abonament mensual dels autobusos a 30 euros ha estat un èxit però ha provocat greus problemes econòmics a Coopalsa, la principal concessionària del servei.
Asseguren que haurien d'haver rebut de l'executiu uns 260.000 euros entre setembre i novembre per compensar la retallada en els ingressos ja que era una despesa imprevista en el contracte. I l'executiu els ha ofert menys de la meitat.
Ho ha explicat durant la presentació de la primera enquesta de satisfacció entre els usuaris del servei. Donen un 8,2 sobre 10 en la satisfacció sobre el funcionament. La nota més baixa és en la puntualitat, un 7,6.
Més d'un 70% dels usuaris són assalariats, hi ha 1 de cada 10 que no tenen feina i un 8% de jubilats. Els que treballen ho fan sobretot al comerç, els serveis i l'hostaleria.
Informa: Pere Moliné
Imatges: Nil Forcada
Comparteix: