El grup Financial Times ha atorgat a Creand Crèdit Andorrà el reconeixement de Banc de l’Any d’Andorra. Aquest premi és un referent en el sector financer internacional i el concedeix la publicació The Banker.
Creand Crèdit Andorrà ha estat reconegut pel grup Financial Times com a Banc de l’Any d’Andorra 2024. El guardó és un "testimoni d’una gestió robusta, un sòlid model de negoci i un enfocament prudent del risc del banc", segons el grup editorial. És el tercer any consecutiu que Creand Crèdit Andorrà rep el premi, que avala el model de banca compromesa de l’entitat.
L'entitat ha llançat aquest any el Pla estratègic 2024-2026, encarat a la consecució de resultats sostinguts en el temps, la proximitat en el servei, l’especialització, la innovació, la digitalització, una gestió prudent i eficient, i el compromís social. El jurat ha valorat els resultats assolits amb el tancament del pla estratègic 2021-2023.
Xavier Cornella, conseller delegat de Creand, ha destacat que "rebre novament aquest guardó és un reconeixement a la solidesa del nostre model de negoci i a una trajectòria de lideratge a Andorra. El nostre Pla estratègic defineix un full de ruta orientat a aportar valor als nostres clients i a la societat en general, com a agent actiu que som per al progrés de l’economia del país, i això ho fem amb una gestió sòlida i responsable, prioritzant el servei, fomentant la innovació i integrant la digitalització i la sostenibilitat en la nostra estratègia."
Cornella valora positivament que un grup prestigiós com Financial Times "reconegui la trajectòria de treball del banc amb un compromís clar de millora contínua". El guardó ha tingut en compte l’estratègia de digitalització del banc, que ha llançat la nova app Creand Banca Online: un canal digital d’operativa i relació pensat per a mòbil, amb un alt nivell de prestacions digitals i seguretat.
L’entitat també ha accelerat l’estratègia de negoci amb l’ús de models predictius d’intel·ligència artificial. Ha signat un acord amb Onyze, entitat líder a Espanya en custòdia d’actius digitals, per oferir serveis de compravenda i custòdia de criptoactius. Un altre dels projectes valorats pel jurat és el llançament del programa Teens Creand, el primer pack de productes i serveis bancaris per a joves de 12 a 17 anys: compte corrent, banca online, targeta i Bizum, tot amb supervisió parental.
Finalment, també han merescut el reconeixement del grup Financial Times l’aposta per la innovació, i el reforçament de l’estratègia de sostenibilitat. El grup Creand va tancar el 2023 amb un benefici de 71,3 milions d’euros, un 60,05% més que el 2022, i un volum de negoci que es va incrementar fins als 27.620 milions d’euros, que representa un 10,47% de creixement.
Informa: Redacció
Imatge: Creand Crèdit Andorrà
Comparteix: