Crèdit Andorrà ha desenvolupat un nou model d'assessorament financer per banca privada sobre la plataforma Salesforce, per consolidar la transformació digital de l'entitat. La nova eina aportarà més eficiència i eficàcia a través d'una gestió més personalitzada.
Amb l'objectiu d'adaptar-se a les noves tecnologies, Crèdit Andorrà disposarà d'un mòdul específic d'assessorament financer per als serveis de banca privada desenvolupat a la plataforma Salesforce.Segons el director de l'àrea de Mitjans de Crèdit Andorrà, Josep Escoriza, aprofitarà les tecnologies per "a la signatura digitial, poder fer la visita a casa del client i que el gestor disposi de tota la informació".
Aquesta solució tecnològica permetrà una digitalització dels processos que millorarà l'experiència dels clients, que podran resoldre les gestions amb més eficiència i eficàcia. El vicepresident d'Operacions de Negoci de Salesforce, Arsenio Otero, destaca que gràcies a les dades, el client rebrà la informació que l'interessi de forma personalitzada.
Salesforce és una de les companyies líder en l'àmbit tecnològic i permet a les empreses anticipar-se a les necessitats del client gràcies a una intel·ligència artificial pionera. La nova eina, a més, compleix els requeriments reguladors de compliment normatiu del sector com el MiFID II, que entrarà en vigor el 2020 i permetrà als clients gaudir de més transparència dels productes financers.
Informa: Hèctor Romance
Imatges: Carla Sales
Comparteix: