Creix de forma exponencial l'ús de les noves tecnologies en cada cop més àmbits.Un exemple és el de MoraBanc, que ha fet públic que un 25% dels seus clients les utilitzen per emprar els seus serveis bancaris. I preveu que en un o dos anys sigui un 50%.
Per aquest motiu, l'entitat ha presentat MoraBanc Digital, la nova plataforma on-line de l'entitat financera, que vol facilitar les coses als usuaris. Des del banc, el director general MoraBancs, Lluís Alsina, ha assegurat que no es vol tancar oficines, sinó oferir un valor afegit, ja que "la plataforma digital és un reforç a les oficines".
Les compres per internet creixen més d'un 50%
En l´estudi que ha fet MoraBanc dels hàbits de compra per internet dels seus usuaris, entre el 2011 i enguany, es detecta que l´ús de targetes per la xarxa ha crescut un 54% i el valor de les operacions ha augmentat un 130%. Les vendes on-line, a través de l´entitat financera, dels comerços s´han multiplicat per 3 i les operacions d´aquests establiments han crescut un 278%.
Pel que fa als usuaris pràcticament han duplicat les consultes, tant de moviments com de saldo que fan per la xarxa i també les operacions. L'increment dels usuaris és d´un 189% i dels contractes, molt menor, però significatiu: un 56%.
Finalment, ressaltar que, en els darrers 3 anys, s´ha multiplicat per dos l'evolució dels seguidors del banc a les xarxes socials i una mica més l'evolució dels seguidors al facebook: comentaris, compartiments, etc.
Informa: Pere Moliné
Imatge: Albert Xandri
Comparteix: