La Confederació Empresarial ha organitzat una formació titulada "Facebook ADS" per a responsables de màrqueting i petites empreses. Es durà a terme el 6 de març i vol donar eines per utilitzar millor aquesta xarxa social. Per exemple: s'ha de proporcionar valor afegit i no tenir por al diàleg.
El món digital té unes fórmules pròpies que les empreses han de saber usar per tenir èxit. La xarxa social més exitosa és Facebook i cada vegada és més cert que si no s'hi és, en aquesta o d'altres xarxes socials, no s'hi és comptat.
El consultor català Joan Carles Pié vol proporcionar pautes sobre com les empreses han d'utilitzar Facebook en la formació que farà a la CEA. Segons creu, no s'ha de vendre directament i s'ha de ser útil per a la persona que consulti la nostra pàgina. Explica que, fins i tot el futur de les televisions, passa per la integració amb aquesta xarxa social i per la interacció entre continguts i usuaris a temps real.
Pié també vol deixar clar que la mala utilització perjudica la marca i que les empreses cada vegada més utilitzen Facebook per saber més coses sobre els sol·licitants de treball.
Informa: Pere Moliné Imatge: Josep M. Garcia Locució: Sònia Matute
Comparteix: