Una trentena de professionals han participat en el curs organitzat per Turisme i UN Tourism Academy sobre intel·ligència artificial aplicada a la comunicació de màrqueting i vendes. Hi ha col·laborat, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis.
Gran expectació pel curs sobre intel·ligència artificial (IA) aplicada a la comunicació de màrqueting i vendes orientada al turisme, que s'ha quedat sense places. 30 professionals del sector han pres part en aquesta formació gratuïta, impartida per Montserrat Peñarroya, especialista en màrqueting digital i digitalització d’organitzacions, i Helena Casas, consultora, formadora en màrqueting digital i marca personal.
Els assistents han conegut les millors eines d’IA per crear continguts. Habilitats que, traslladades al màrqueting digital de les seves empreses turístiques, pot millorar significativament la seva productivitat i eficiència. Gràcies a la bona acollida del curs, s'ha previst ja una segona edició durant el primer trimestre de l’any que ve.
Informa: Redacció
Imatge: Govern d'Andorra
Comparteix: